Per total azi a fost mai bine, in sensul ca fetita mea scumpa si dragalasa se descurca minunat la gadanitza, se joaca, papa si doarme fara tantrumurile pe care le face cand o las eu acolo dimineata… deci mai avem de depasit starea aia lacrimogena/obositoare si mieunatoare de dimineata… asa ca pot incheia saptamana de gradi cu un gust placut ca a fost bine si ca probabil saptamana viitoare va fi mai bine!🙂

discutii de azi:

– Ce-ai papat Adela azi la gradinita?
– bobite din alea… (adica mazare) cu carnitza de pui… (buuuuuuun, yammiii)
– Si atat? dimineata ai papat ceva?
– Daa, ceiut si painica si.. si painica cu unt! (practic cu branzica Almette)😀
– Si ti-a placut la gradinita?
– Daaa…
– Te-ai jucat cu copiii?
– Nuuu… m-am jucat singura!
– Pai de ce nu te-ai jucat cu copiii? dar cu doamna T. te-ai jucat?
– liniste… apoi zice,  NUU, doamna T. s-a jucat sus in pod!😛 (partea asta n-am inteles-o nici eu… probabil cobora jucarii de pe undeva de sus, de pe dulapuri, n-am aflat inca ce pod au ei in clasa acolo :lol:)
– Si cu ce v-ati jucat?
– Am construit… o casa, un castel…

Deci incepem sa vorbim! despre ce se petrece la gradinita… Va multumim pentru atentie😀 si va uram noapte buna! (eu, mami,  sunt putin terminata de oboseala… dar trece si asta!)