Mami se pregatea de sedinta cu parintii pentru prima data in viata ei😀 si bineinteles ca pentru orice prima data trebuie sa arati beton:mrgreen: nu? eh, glumesc… ma pregateam si eu de sedinta de la „gadanitza” – grupa mica stabilita pentru azi dupa-amiaza la ora 5, cand vine si ma vede Adeluta la baie ca imi indreptam cu placa parul facut anterior valvoi de la foen… si o aud…
– Mami, nu te cafoeza!  (adica nu te coafa! :razz:)
– Pai nu ma coafez, doar imi indrept parul ca imi sta valvoi…
– Nu e bine, nu eci fumoasa! eci u’ata asa! nu-mi piace!
– Mamiiii.. asta e! urata, frumoasa, o mama ai… iti place, nu-ti place, asta e mama ta, alta mama n-avem!😀 (ii spun eu)
…si a ramas Adeluta gandindu-se la ce i-am spus sau poate la altceva… nu stiu, dar cert e ca nu m-a mai criticat si nici nu mi-a mai dat alte ordine si directive! tare ii plac ei tiparele… doamne fereste sa mutam un dulap de ici colo, sa-mi pun parul pe moate sau sa pun paharul invers pe masa ca am terminat orice discutie; avem de dezbatut, explicat, argumentat si hotarat mult si bine daca se face sau nu o schimbare!