Ne-am jucat azi de-a biletelele puse pe frigider…
– Mami schiu eu o ieteta (scriu eu o reteta)… si da si scrie…
(probabil pentru ca ea avea febra :D)
– O pun eu pe figigei, cu un manec (adica pe frigider, cu un magnet :D)
Apoi ii spun ca mai bine ii scriu eu ei o reteta si dau si-i scriu numele ei „ADELA” pe o foicica, apoi a cerut una pentru „TATA” apoi alta pentru „MAMA” apoi
Adela: – Schie una si pe’tu doamna C. (una din educatoarele ei de la gradi :x)
Mami: – Da? si pentru mai cine?
Adela: – Si pentru doamna care face cio’ba! (ciorba) 😀
Adela: – Si pentru doamna care ma pune in patut… 😛 (hihihi)
Mami: – Si pentru doamna T. (cealalta educatoare) nu scriu?
Adela: – Ba da!
Mami: – Deci o scriu da? ca si ea te pupa si o pupi si tu pe ea…
Adela: – Daaa… am pupat ieteta! :mrgreen:
Adela: – Si de giucaii sa schii! (si de jucarii sa scrii)… sa pui numeie Caiabei!
Mama: – Cine e Carabel?
Adela: – Caiabei!!! (cum ar veni, CARABEL, ce nu intelegi? – Carabel a ei este Clarabelle toata ziua din Clubul lui Michey Mouse 🙂 )