de duminică seara…

în cap gâdeciti! (în cap gândeşti)💡

mami, dacă doimi pe buită o să te doaie ţâţeie!!! 😳 (mami, daca dormi pe burta, o sa te doara … lol – si asta doar pentru ca a vazut ea ca sunt proeminente ca nu ma durea nika😀 si dintr-o data i s-a aprins beculetul ca o sa le turtesc! :oops> ce drag si grija are ea de ele si acum… cred ca ii e dor de alaptat! si-asa ca se mai joaca ea cateodata precum un bebelus la sanul meu… mi-e asa de draga si mie sa ma alint cu ea asa, recunosc! :D)

eu nu mai am avut ceva aşa (eu nu am mai avut aşa ceva!) – interesanta topica in propozitie!:mrgreen:

doamneioi si domniioi!😛 vă pejetăm pe… MAAMAAAA!!! uiaaa!!!😛 apiauze!😀 (doamnelor si domnilor, va prezentam pe… si un exemplu ar fi atunci cand a fost mama, dar de obicei ii prezinta pe toti cei din jurul ei, inclusiv pe ursuletii ei de plus!😀 … uraaaa! aplauze!)

de azi dimineaţă…

am chibat eu mieiea… câd eiam eu îmbovonită, am înmuiat un pic de pâinică şi-un pic de bâzică (voia să spună că „am terminat eu mierea” şi mai departe în traducere liberă „cand eram îmbolnavita – adică bolnavă – am înmuiat un pic de pâinică şi un pic de brânzică).

Tati: – Adela atenţie că ai să cazi…
Adela: Cad puţin şi nu pâg…😀