Adeluta e inca bolnavioara… deci stam acasa si nu mergem la gradi! cu ocazia asta nu mai plangem ca mergem la gradi ci plangem pe acasa cand facem tratamentul! a facut vinerea trecuta febra, si a stat acasa, apoi am tratat-o si cand am zis ca luni e buna de dus la gradi, hop ca duminica am copt o alta „raceluta”… duminica seara am fost in aeroport sa o asteptam pe ‘matusica’ si am stat acolo vreo 2 ore in aer conditionat si vajaiala in ditamai hangarul deschis si populat cu diversi oameni… Adeluta era cu parul ud leoarca (mai ales la ceafa) pentru ca a fost o dupa-amiaza foarte calduroasa si cat timp am facut pe drum pana la aeroport ea a dormit in masina si a transpirat cat cuprinde in scaunelul ei de masina! am schimbat-o eu de haine, dar foen ca sa-i usuc si parul imediat n-am avut! astfel incat, in conditiile date, luni dimineata s-a trezit mititica plina de stranuturi si de muci, asa incat n-am mai dus-o nici luni la gradi; eu cel putin asa banuiesc, i-a cauzat statul in aeroport cu parul ud udutz… oricum, a tinut-o in mucisori si stranuturi toata ziua de luni, iar marti am fost la pediatra care ne-a zis ca nu e grav, ca „nu suntem de antibiotic” si ne-a dat aviz epidemiologic precum ca de joi (adica azi) putem merge din nou la gradi asa incat aseara chiar ne pregateam sufleteste de ziua de azi: sa mergem la gradi evident! insa pe la 8 aseara a aparut BRUSC o alta dandana! a facut Adeluta o ditamai febra! offffffff😦 si a inceput sa planga ca o doare si o ureche! am zis, clar, asta poate fi otita… si ne-am imbracat toti 3, eu, Adela si cu tati si am ajuns ‘instantaneu’ la Spitalul Grigore Alexandrescu, la Urgente la ORL… diagnosticul scurt pe doi: otita! asa cum si banuiam de acasa, asa ca pana luni iar n-avem ce cauta la gradi…

eu sunt chiauna dupa atatea zile de frecus… de aceea am si lipsit de la activitatea mea ‘bloguistica’ si ‘netuistica’! intre timp avem de tratat o otita „mica” cu cateva picaturele de Otipax si cateva pufuri de Pivalone, plus nurofen sau novocalmin in caz de febra sau dureri mai mari!😥

Noapte buna la toata lumea! si va doresc sanatate ca-i mai buna decat toate! :*