Adela: – mami, buitica mea vea iapte…
Mami: – ei, da? cum? cere ea?
Adela: – da… aşa: „te iog fumos mami, imi dai şi mie iapte?”
Mami: – dar vreau să aud de la ea…
Adela: – păi buiticuţa mea vrea iăpticuţ căduţ, nu cu ne’cuic😀
Adela: – zice că vea iăpticuuuuuţ.. (şi zice asta strigând!)
Adela: – ţipă buitica mea! (motivează ea imediat)
Adela: – acum! (continuând cu imperativele)
Adela: – a voibit buitica mea!
Tati: – salut burtică… aici e burtica?
Adela: – asta nu e buitică, e pept!
Tati: – ursuleţul ăsta ce zice?
Adela: – n-am niciun uisuieţ în buitică
Tati: – nu, ai aici în piept… (modelul de pe bluziţă)
Adela: – mamiii, buitica mea vea iapte!
Mami: – şi mâncărica care a fost pe masă la ora mesei când o mănânci?
Adela: – o mănâc mâine a gădăniţă…
Mami: – păi mâine mergi la grădiniţă?
Adela: – da… să-mi pui în patec (pachet)!

şi

ioia ioia IO-IA!
doda doda DO-DA!:mrgreen:
tebe să itaţi în CA-SĂ!
şi să mâcaţi TO-OT!
şi cheşti MA-IE!
după ce mănâci TO-OT!
mănâci bo-BA-ME!
şi te pei pe DI-IŢI!😛

Tati: – hai ne mai cânţi? că ne-a plăcut….😀
doda-doda-do-da!
doda-doda-do-da!
fofa-fofa fo-fa! :-))))

a fost super haioasă Adeluţa în seara asta, dar după ghiciţi ce a urmat! scandal😀 că ea nu vrea o bluză de trening pe ea (avea mâinile şi picioarele GHEAŢĂ!) şi dă-i şi pune-te pe plâns şi smiorcăit… până la urmă am schimbat şosetele cu ştrampi şi papucei de casă în picioare… of toanele de la 3 ani!

___________________

Adela: – aio… ce faci? eu mă dau pe topogan… (pe spate la mami adică) tu ce faci, eci în vacaţă? e năşuca mea, adică mătuşica mea!
Tati: – care dintre mătuşici?
Adela: – mătuşica mea
Tati: – am înţeles, dar ai mai multe
Adela: – aaa… am mai muite… tebe să ie sun pe toate… sut în vacaţă! vai de mine ce mă evează! ce să fac cu astea? aaa.. ie sun de 2 oi!😀 (ori) aio… ce faci? tu faci bine? eci în vacaţă… ohhh, da… eci în vacaţă! eci pea iuşinată? ai obaji înioşiţi… daaa…. sut şi eu pe-acasă, vobesc cu mami şi cu tati…😀