Adeluta are in curand 3 ani si 3 luni si pot sa spun ca a inceput deja cu propria creativitate. Vede lucrurile in felul ei, regulile ei nu sunt musai si regulile mele si invers bineinteles, poate chiar mai rar regulile mele sunt si regulile ei; ce sa mai zic? e in universul ei de fetita rasfatata frumos. Si imaginatia e deja bogata… intrezareste deseori diverse forme pe cerul plin de norisori albi si pufosi, se joaca cu degetelele si imi arata un bradut, chiar si o felie de pizza cu sos in zig-zag pe ea arata ca un bradutz impodobit de Craciun… pe mine una ma fascineaza intrebarile ei de acest gen: „vezi, mami? un bradut!” si acolo nu e niciun bradut! e doar o felie de pizza😀 dar evident ii inteleg intrebarea si imaginatia. Deocamdata! (cine stie daca o sa tin ritmul cu ce va putea ea!🙂 )

Vreau sa va spun si voua celor care ne cititi si bineinteles vreau sa ramana scris aici si pentru posteritate:mrgreen: ca azi de dimineata a desenat un curcubeu numai al ei!😳 asa cum il vede ea evident, (la varsta asta am alte pretentii?…😀 ) e un curcubeu mai de toamna asa (la colorit), dar e UN CURCUBEU in mod cert!😀 si dupa cum se observa mai jos n-a dorit sa accepte „sfaturi” oricat am insistat eu cu indicatiile, cu frumosu’, cu mana, cu  ochii (poate poate o intimidez )  ea si-a pus ambitia, incapatanarea si amprenta propriei imaginatii  pe ceea ce se vede in fotografie si n-a acceptat cu niciun chip culorile  clasice ale curcubeului!