Azi a fost si este toata ziua😀 14 octombrie si trebuie sa amintesc ca in mintea si in sufletul meu este asa zisa „zi de hram” din satul bunicilor (cel mai frumos sat – evident – din nordul Moldovei), adica ziua hramului bisericii din sat, hramul Sf.Cuvioase Parascheva… ce amintiri ma cuprind cand ma gandesc la vremurile copilariei; nu cred ca a existat zi de hram pana pe la facultate in care sa nu fiu acolo, sa o sarbatorim in familie exact cum e Pastele si Craciunul peste an in mai toate casele… si automat cand ma gandesc la zilele acestea de sarbatoare, ma gandesc la familie si la… cozonaci!😳 mmm…😀 mi s-a facut pofta instantaneu de cozonacei calzi si aburinzi, cred ca in weekend ma apuc si eu sa fac 2 cozonacei dulci dulcei, buni bunicei si bineinteles ABURINZI!!… eu pot sa ma satur si doar cu mirosul atunci cand ii fac eu…😳

Si tot in aceasta zi speciala mai e si o zi normala de 14 octombrie, o zi de joi, o zi in care mami, tati si Adeluta sunt fiecare la serviciile lor… insa partea trista e ca Adeluta nici bine n-a reinceput gradinita (de marti) ca s-a si captusit cu un nou virus si e din nou cobza de racita! nas infundat si stare generala proasta, e molesita, lesinata, ‘turtita’! Asa am gasit-o azi la ora 4 cand am fost sa o iau, asa era si acum pe seara…😦 inteleg din jurul meu ca mersul la gradinita ne va ajuta la o imunizare MAI buna!… astept… ce pot sa fac? tratez micuta bolnavioara din casa si sper la zile mai fericite!

Si acum in incheiere redau starea de spirit a micutei bolnavioare ‘turtite’ si mofturoase:
eu nu veau sa dom deioc! nu ma e somn! doai ma fec a ochi…😀

(eu nu vreau sa dorm deloc! nu mi-e somn… doar ma frec la ochi… cu alte cuvinte, mami vezi’ de treaba ta, ti se pare ca mi-e somn! n-are legatura frecatul ochilor cu somnul)