Aseara am incercat sa-i mai dregem starea de spirit (aproape lesinata) si starea fizica a Adelutei cu de toate… la un moment dat ma hotarasc sa-i fac aerosoli cu ser fiziologic pentru ca tot stranuta si avea nasul infundat si ca sa nu intram in noapte asa, am zis hai sa o bag o tura la „salina” …. numa’ bine ce-a vazut nebulizatorul a si inceput sa se jeleasca ca ei ii e frica (nu ar fi fost prima data, iar ultima data a fost chiar recent… acu’ vreo 2 saptamani) ca nu vrea, ca o doare… si da-i si pune-te pe plans si facut mai multi muci care nu ieseau de niciun fel la suflat nasul… o iau cu frumosul; o iau cu explicatiile; ii aduc pareri din afara (il sunam pe „Pai’ică” uchiuletul sa ne dea o parere avizata ca nu ne face niciun rau operatiunea cu aerosolii) si intr-un final am luat-o cu „forta” (adica in brate si tinandu-i mainile blocate cu antebratul meu) si am tinut-o la „abur”😀 … la care ea zice ca o doare, iar eu o intreb „ce te doare?” si ea imi raspunde scurt „ma doare sufletul” :oops:  valeleu mi-am zis, chinui copilul😀 dar intr-un minut deja nu mai zicea nimic; erau doar un plans si o teorie de intimidare pentru ca intre 2 scanceli si 2 lacrimi, limbuta ei cauta aburul proaspat si SARAT…. yammmiii :mrgreen:)