Ideile de joacă sunt de la un concurs TIDE care se desfăşoară pe www.desprecopii.com

Sunt super idei de joacă… şi nici nu se plictiseşte copilul pe vreme rea stând în casă…🙂

În timp ce desenam noi acolo (contururile i le-am desenat eu, iar ea a pus culorile pe care le-am ales împreună evident… că după Adeluţa, iar avea clovnul toate culorile pământului😀 ca şi curcubeul de zilele trecute… :mrgreen:) au apărut diverse „discuţii”:

A: – Când iubeşti pe cineva desenezi o fioicică şi o iminioaiă! (e clar da? când iubeşti pe cineva desenezi o floricică şi o inimioară!)

M: – Adela, nu depăşi (referindu-mă la nasul clovnului)
A: – ‘cuje! nu-i nimic! (scuze, nu-i nimic!)

A: – Şi păiăiia e mov! Vei să faci şi tu un chiov (clovn) ca mine?

M: – Să vezi când o să fie gata ce frumos o să fie… ce crezi, o să fie frumos?
A: – Daaaa… o să fie şupeb!
(superb) Vei să desenăm şi o chioviiţă? :mrgreen: (chioviiţa = un soi de femeia clovn😀 aşa numita clovniţă :mrgreen:, dacă nu s-a inventat încă, o inventăm noi acum)

A: – Mamiii, ai depăşit! (linia de la guriţă)
A: – Ai făcut cu neghiu!
(negru) vai de mine si de mine!😀
A: – te iau toate cheioaneie!
(în loc de „îţi iau” toate creioanele) I-ME-DIAT!
:mrgreen: (şi să ştiţi că am fost astfel „pedepsită”😛 dar până la urmă, decurs de alte 2 minute am convins-o să returneze creioanele pe masă şi să revină şi ea la colorat pentru că rămăsese clovnul cam alb la faţă😀 aşa încât am grăbit puţin pasul şi am primit şi eu un creion colorat să îl porticalim pe clovn pe faţă „Mami tu desenezi cu ăta şi eu cu ăta, da?” arătându-mi cele 2 nuanţe de portocaliu din borcănelul cu creioane.)

şi acum clovnul…

Discuţie pe seară despre monştrii😀 din bucătărie (tadammm)

Adeluţa voia să se ducă în bucătărie să-mi arate ursuleţii HARIBO dintr-un borcănel… bineînţeles că voia să mănânce din ei la ora 9 seara😯

A: Când vine noaptea, vine moncii şi mă mănâcă şi nu o să mai ai o Adeiuţă pe’te’că tebe să te joci cu ea şi să o duci a gădăniţă şi în pac… moncii mănânc iampe, biuziţe, iaftui, pătuice, gunoaie, de toate, tu tii? (când vine noaptea vin monştii şi mă mănâncă şi nu o să mai ai o Adeluţă pentru că trebuie să te joci cu ea şi să o duci la grădiniţă şi în parc… monştrii mănâncă lampe, bluziţe, rafturi, păturici, gunoaie😀 de toate, tu ştii? – de toate de care vedea ea prin casă… vedea şi gunoaie oare?:mrgreen: :oops:)

M: Da’ de unde vin monştrii ăştia?

A: De ia zâne uiâte… cu nas checut iung, cu mulţi copaci şi care are iochie neaghiă! şi are o biuză neagă şi ochişioii abacii…

A: Pinţeseie fumoase şi coioiate nu mănâcă gunoaie!😀

(De la zâne urâte… cu nasul crescut lung, (probabil care locuiesc în locuri) cu mulţi copaci – o fi vorba despre ‘pădure’ aici?😀 – şi care are rochie neagră! şi o bluză neagră şi ochişorii albaştri! – vă spun eu că ea a asemuit-o pe ‘zâna’ asta urâtă cu ‘baba cloanţa’/vrăjitoarea din povestea Hansel şi Gretel; avem noi o cărticică unde în imagini exact aşa arată „baba cloanţa” asta😀

Prinţesele frumoase şi colorate nu mănâncă gunoaie!)