Azi a fost o zi cu nabadai pentru ca mai toata ziua Adeluta ne-a pus parul pe moate.. si nu e ca n-am avut noi rabdare cu ea, dar si-a dezvoltat un soi de alint si cred ca deja suntem la limita rasfatului… adica daca ceva nu se intampla cum vrea ea si se nimereste sa fie intr-o zi ca asta, in care dispozitia ei nu e chiar grozava, iese cu jale mare…

In concluzie… ziua de azi a fost una cu nabadai sau cum ar zice DEX-ul, cu „capricii, farafastâcuri, bâzdâcuri, fandoseli, fantezii, fasoane, fițe, maimuțăreli, mofturi, nazuri, pofte, prosteală, sclifoseală” şi cu „sfintele” TOANE!!!

Toate toate toate ni se potrivesc pe ziua de azi! si pot sa dau cate un exemplu din fiecare! la cerere! 😀 am inceput TEATRUL de dimineata si am terminat la ora de somn… cand bineinteles nu voia sa se culce! si are cateva nopti la rand de cand EA nu vrea sa se culce, ca ei nu ii este somn si ca ea VREA sa se uite la desene sau sa se joace cu jucariile sau sau sau! cred ca mie mi s-a terminat rabdarea, insa pana maine stiu sigur ca-mi trece si ca voi fi fresh 😳 pentru o noua runda de nazuri!

