Astazi am coborat din lift dansand, topaind si cantand despre cat de frumos straluceste soarele de dimineata si povestind despre gradi! Pesemne ca a inceput sa-i placa si Adelutei gradinita. Sau mai bine zis sa inceapa sa n-o mai deranjeze ceea ce o deranja pana acum, si anume despartirea de casa si de parinti… caci la gradinita i-a placut cu siguranta in fiecare zi!
–––
Adela: – Mami, eu nu vreau sa cresc mare si sa merg la scoala, eu vreau sa merg la gradinita!
–––
Adela: – Mama, eu n-am plans la gradinita!
Mama: – Bravo, dar cine a plans?
Adela: – Ana!
Mama: – Pai de ce a plans Ana la gradinita?
Adela: – A plans dupa mama ei rujata!😀
–––
Adela: – Ana nu vorbeste deloc!
Mama: – Cum adica nu vorbeste deloc?
Adela: – Vorbeste pe limbă!😆 („pe limba ei” probabil) asa: pleopleopleopleo-bleobleobleo!