Bon… am absentat nitelus de pe minunatul internet😀 dar am revenit in forta azi dupa asa zisul ‘carnaval al toamnei’ pe care l-au avut astazi boboceii grupei mici de la „gadanitza”… care mai de care mai frumosi si mai motati, mai deghizati intr-o legumitza sau in printesele toamnei cu coronite de flori in par, cu frunzulite, mere, pere si strugurasi curgand printre faldurile rochitelelor lor… o incantare!

Bineinteles ca si pe Adeluta am motat-o putin (putin pentru ca nu am avut timp sa execut/comand vreun costumas deosebit intrucat eu abia ieri am aflat ca saptamana dedicata toamnei se incheie cu un „carnaval”)  si dotata cu un cosulet plin cu toate cele „de toamna!” … i-a facut mare placere ca ea are asa un cosulet! (v.poza) asa incat din punctul meu de vedere, scopul principal al carnavalului (acela de a-i bucura pe copii) s-a atins!😀

––-

Problema insa (pentru ca am avut si o „mica problema” :mrgreen:) a aparut la plecarea din casa atunci cand sta Adela si sta si sta si sta… si eu zic „Hai Adela, hai sa mergem la gradinita pentru ca intarziem!” iar ea imi raspunde relaxata si calma…

– ‘Tai un pic! ched ca am o mica piobema!😀 (stai un pic, cred ca am o mica problema)
– Ce problema ai? Nu-ti place cosuletul?
– Ba da, dai tiebuia sa pun si giucaii in ei! (ba da, dar trebuia sa pun si jucarii in el)….
– Ahaaaa! evident! cum de nu m-am prins?💡