… este asa de comic sa o vezi pe Adeluta cum singura singurica spune ce prostioara a mai facut negand taman acea prostioara despre care vorbeste; concret, mai mereu in ultima vreme Adeluta vine la mine si-mi spune tot ce face sau mai bine zis „NU FACE”😆 cam asa:

„Mami, eu n-am pus niciun servetel in frigider!” (si servetelul ghici unde e? fix in frigider! :mrgreen:)
„Mami, eu nu m-am udat pe maini cu solutie de baloane…” (mainile fiind la spate incercand sa si le stearga cu marginea bluzei :D) … etc. etc… astea sunt numai doua „perlute” din ultima ora de discutii pentru ca astazi e acasa; oficial, saptamana aceasta este vacanta la gradi si automat ne petrecem timpul impreuna dar nu asta ar fi motivul principal pentru care o tin acasa, ci fiindca s-a mai pricopsit si cu o conjunctivita la un ochisor; habar n-am daca e virala sau microbiana😕 dar ce mai conteaza; tratam (urlam) cu picaturele (care nu dor, nu ustura, nu inteapa) si asteptam sa treaca… 7 zile de „chiu! si vai!”😀  Eu tind sa cred ca a facut conjunctivita asta mai mult din cauza ca mai mereu isi duce mainile la ochi, in nas, in gura! mai ceva ca un bebelus! astfel incat, pe unde nu pune mana intre 2 reprize de cercetat fata????🙄 poate de acum va tine minte si orice impuls de a-si mai duce mana la gura/nas/ochi va fi reprimat la gandul ca ar putea sa se mai procopseasca cu o buba noua! Crestem si sper eu sa invatam si din greseli nu doar din ce spune mama ca e bine sau nu!