Cu adevarat toate personajele Disney sunt facute sa placa oricand, oricum!
Ieri, Adela imi spune dupa ce s-a uitat la un film clasic cu personajele Disney cum ca Donald Duck are alta „forma” in film decat in Club (Clubul lui Mickey Mouse)… la care eu inteleg ce vrea sa spuna si o intreb: „si care iti place mai mult? care e mai frumos? Donald din film sau Donald din Club” si-mi raspunde fericita ca amandoi sunt la fel de frumosi… ii plac amandoi!

Si daca tot am spus de magie, magica este si dragostea ei pentru noi (mami si tati); azi de dimineata eram la usa dandu-i un pupic si „la revedere” lui tati care pleca la serviciu, insa imediat a aparut hop-popac si ea ca sa o luam in brate amandoi sa ne „iubeasca” si ea!😀 O ridicam noi in brate si ne tinea de gat pe amandoi, ne pupa si ne zice: „ar trebui sa mai fie cineva aici!”😀 (adica vis-a-vis de ea… eu cu tati formam fata in fata „o pereche”, iar ea nu avea „pereche” domnule… auzi ce chestie!😀 am intrebat-o daca vrea o surioara/un fratior… dar refuza cu desavarsire… pesemne ca perechea in mintea ei e doar asa o chestie „de ocazie”, „la nevoie”😆 nu toata ziua buna ziua cum ar fi un fratior/o surioara)