Ieri ne intorceam de la supermarket dupa ce, bineinteles, si-a pus si ea pe banda ceva ce si-a dorit mult!!!! „o gumita mamiiiiiii” un orbit for kids…. bun, cu gumita-n traista si cu moaca mea pacalita…. ajungem aproape de casa si Adeluta imi spune: „Mami, esti mai frumoasa decat credeam eu!” (sensul adevarat era cumva ca sunt mai buna, mai minunata, mai grozava decat eram atunci cand ma uitam la ea cam „amenintator” in magazin la casa de marcat cand imi cerea sa ii cumpar gumita, ea fiind inca oarecum „pedepsita” fara dulciuri-dulciurele din cauza tantrumurilor de cu seara)

Astazi, am plimbat „ursu” prin parc vreme de cateva ore bune… la un moment dat Adeluta cauta un loc de joaca, jelindu-se chiar ca ea nu mai gaseste un loc de joaca :razz:… eu intr-adevar n-am dus-o din prima la locul de joaca 😉 asa incat am dorit sa o „ametesc” intai cu mirosul toamnei si al frunzelor si florilor de pe jos…. o zi superba de toamna, avem si poze, voi posta una, doua, dar acu’ voiam sa spun la ce concluzie a ajuns ea la un moment dat cautand locul de joaca exclamand contrariata „cred ca mergem in cercuri”… „cred ca ne-am ratacit” 😆 :mrgreen: