Mami, te iubec! te iubec in fiecaie zi!  love strucklove strucklove strucklove strucklove struck

________________________

Dau iapte ia bebeiuș…😀 ăta nu închide ochii! rolling on the floor Stai să vezi ce face păpușica! batting eyelashes:mrgreen: (evident are un bebeluș la care nu i se închid ochii când stă în poziție orizontală, și are și o păpușică căreia i se închid ochii când o ține în brațe să o culce!)

________________________

Tocmai ce își băgase Adela ceva în gură (o jucarioară de plastic)… și am început să-i explic încă o dată cum stă treaba cu „figurile” astea…
1. ce nu e de mâncare, nu bagi în gură!
2. tot ce iei de pe jos are microbi… și
3. poti să faci bubițe, să te tai, etc…(nu i-am spus că poate și înghiți să nu îi dau eu idei)

si ea ce a înțeles din tot????… (aparent vorbind, căci sunt sigură ca a înțeles și ce am vrut să-i transmit)

2… 2…2… doi… îmi repeta întruna 2! 2!  :D că și eu îi făceam argumentație pe puncte! :lol: oh go on

________________________

La un moment dat Adela punea pe o sticlă de 2 litri cu apă un păhărel de-al ei… și eu o întreb „ce faci acolo Adeluța?” și ea: „echi’ibez” (echilibrez):mrgreen: thumbs up – adică fata echilibra paharul să stea „în picioare” pe dopul sticlei thumbs up (noroc ca era un păhărel de plastic whew!:D); dar remarc pentru a nu știu câta oară că Adeluța are ceva imaginație și își crează din orice câte un joc, o șmecherie, un experiment! nu știu la ce cotitură s-o prindem și să începem să ghidăm imaginația ei… mai avem de citit!😉

_________________________

Cam atât pe ziua de azi… e târziu hurry up!aș mai râde eu, dar ar mai trebui să și dorm! în ultimele nopți nu m-am uitat la ceas decât după ora 2! hypnotized Noapte bună tuturor! kisskisskiss