Mami, vreau o inghetata! (noi mergand cu masina prin oras)
Nu se poate Adeluta, este frig afara… iarna inghetata? si-asa ca mai tusesti din cand in cand…
Sta ea, se gandeste, si adauga: pai vara e cald! si se topeste inghetata! acum e frig, putem sa mancam inghetata cand e frig!:mrgreen:

________

Mergem noi miercuri pe la institutiile statului. Printre ele, mergem si la Directia Generala de Protectie Sociala si nu stiu mai cum🙄  si cand iesim Adela ma intreaba… cum se cheama aici, cum se cheama aici… si ii zic: Directia Generala de Protectie Sociala siiiiiiiiiiiiiiiiii… si ea: pana la adanci batraneti? :D Doamne, daca n-am ras atunci pe aleile din curtea institutiei…

________

Apoi, am ajuns pe la Serviciul Pasapoarte sa depunem acte/facem poza pentru pasaport Adelutei… si intrand acolo am intalnit in biroul respectiv o doamna tare draguta/simpatica… si un-doi intra in vorba cu Adeluta, Adeluta cu ea… ba chiar i-a spus si poezia care a invatat-o pentru serbarea de la gradi; si la un moment dat o intreaba doamna politist ce vrea sa faca cu pasaportul😀 unde vrea sa plece? si Adeluta sfioasa ii raspunde ca vrea sa plece… in engleza! :oops: Evident au urmat apoi numai glume pe seama ‘engleziei’😳 si la final a ramas ca atunci cand pleaca Adeluta sa vina sa le ia si pe ele in ‘engleza’😀 ca isi fac valiza si ea si colega ei pana atunci!😉

_________

In aceeasi zi, zi plina de perlute de altfel… am trecut cu masina pe langa Palatul Cotroceni si Adeluta ma atentioneaza: ti-am spus eu ca aici sta Bachecu’😀

_________

In urmatoarea intersectie, pe la razoare… luminite, stelute… dragut…
Adela: parca suntem in Niu Iok! (New York):mrgreen:

_________

Mai incolo putin zice: mami iti place aici in Australia?

ma prapadeam de ras in masina la cate grozăvii scotea!

_________

Si inca una din aceeasi zi si gata… merg sa trag si eu un pui de somn ca tot omu’ (la 2.24 )
Am trecut cu masina prin fata maternitatii unde s-a nascut Adeluta si ii zic: uite mami, aici te-ai nascut tu, aici la spitalul acesta… a venit mami cu tine in burtica, si dl.doctor M. te-a scos din burtica si mami te-a tinut in brate! La care Adeluta contempland cu gandul parca la ce s-a intamplat atunci: Imi place de doctorul M………………  hehe😀😉