si avem si zapada pe jos din belsug! asa incat avem program: mergem sa vedem daca putem cumpara o saniuta decenta,😀, apoi mergem la un pic de bulgareala/tavaleala prin zapada, facem poze si ne intoarcem fuguta la dezghetat nasucul in casa… pupici!!!

[…]

am revenit de ceva timp, dar nu cu nasucul inghetat ci cu piciorusele! contactul cu zapada a fost super dar concluzia (dupa vreo ora si ceva de stat pe-afara) a fost ca nu mai vrea niciodata cu saniuta, nu mai vrea niciodata la zapada!! pentru ca ii inghetasera piciorusele……. s-a udat la cizmulite si oricat ii tineau sosetele de cald, ghetutele nefiind imblanite, a cam suferit Adeluta de frig dupa ce s-a udat prin zapada cu ele; am cam gresit si eu ca am stat atat😀 dar si ca nu i-am luat ghete imblanite anul asta; uite concluzia mea dupa episodul de azi de la zapada: tre’ sa-i cumpar ghete cu blanita daca mai vreau sa iesim la zapada iarna asta!😉

si acum cateva poze pentru clatit ochii cu zapada😀

Această prezentare necesită JavaScript.