Până la urmă, în seara de Ajun, în așteptarea moșului, am adormit împreuna cu Adeluța nu mai devreme de 1.30…😯

Adela și-a continuat somnul liniștită, iar eu m-am ridicat din pătuțul ei cu ochii mijiți după vreun sfert de oră „speriată” că deh’… nu-mi terminasem treaba!😉 și numai bine ce am rezolvat tot ce mai era de făcut, s-a făcut ora 3 și ceva… de dimineață am făcut cam devreme ochii mari😯😀 pe la 10! ah, ce aș mai fi dormit eu, că și-așa aveam (și încă am) de recuperat niște nopți în care am dormit doar câte 4-5 ore!

Și de cum ne-am trezit, ne-am dat unul altuia câte o ‘bună dimineața’ rapid după care Adeluța a fost țintă cu ochii și cu pașii către brad! a fost foarte încântată de tot ce i-a adus Moșul! în special de căluțul ei (inorogul) din gama My Little Pony! și de mărgeluțele sub formă de inimioare care mai mici, care mai mărișoare, dar musai toate roz!😀 pe care a trebuit să și le înșire singurică pe un fir ca să-și „creeze” propriul colier!

E trecut de ora 3.. :oops: așa încât închei aici relatările și las câteva fotografii să „vorbească” în locul meu…