Adela:     – Mă gândeam să-l întreb pe tati ce face la muncă…
Mami:     – Vrei să-l sunăm pe tati?
Adela:     – Da.
Sunăm pe tati… telefonul sună…
Adela:     – Aio! Bună!
Tati:         – Bună drăguță!
Adela:     – Ce faci?
Tati:         – Muncesc… tu ce faci? ieși afară la zăpadă?
Adela:     – Nu, pe’te’că mă e fig ia mânuțe și ia picioiușe! 😀
Tati:         – Lasă că te îmbracă mami bine și nu o să-ți mai fie…
Adela:     – Nu… nu…
(eu le sugerez de alături că vom ieși împreună după-amiază pentru că eu chiar aș amâna până când îi trec și tusea și gâtul ușor inflamat pe care-l văzusem eu ieri… :roll:)

Tati:         – Mergem afară împreună? o întreabă tati pe Adela la auzul vorbelor mele…
Adela:     – Da! (se pune Adela acum de acord cu noi, cu amândoi :D)
Tati:         – Bine drăguță!
Adela:     – Bine! te pup! Să faci munți (adică mulți) bani! 😛 Și să ai pic (plic) și să pui banii în pic! 😛
Tati:         – Bine drăguță! răspunde tati râzând 😀
Adela:     – Ai pic ia muncă? (pentru siguranță mai întreabă o dată! 😉 :mrgreen: )
Tati:         – Am plicuri multeeeeeeeeeeee!

lol… :mrgreen: