Încă o scrisoare pentru moșul… de ce nu!😀

Adeluța și-a propus să-i mai scrie o scrisoare moșului și de data asta a pus mânuța și-a scris:

Să traduc:😳

Diagă moșuie, veau și eu un ieagăn, o peiuță de dinți, o păiăiuță pe’tu ușuieț, mașinuțe șiiiiii… șiiiii… și un căței!

Traducerea nr.2: Dragă moșule, vreau și eu un leagăn, o periuță de dinți, o pălăriuță pentru ursuleț, mașinuțe și un cățel… a se citi un cățel adevărat! treaba cu periuța de dinți e pentru că i-am cumpărat astăzi două periuțe de dinți (una cu o sirena, alta cu o prințesă) și în mod normal am desfăcut doar una ca s-o înlocuim pe cea veche, însa ea acum vrea să o desfacem și pe cea de-a doua, însă eu nu-i dau voie!😈 :oops:)

Și mai veau…… mami, tu ce vei? O jucăiie?😀
mami spune: „scrie-i moșului că ai fost cuminte tot anul! de fapt de la ultima lui vizită…”
și Adela se apucă de scris și adaugă:
Am fost cuminte tot anui! PUNCT!
și a pus PUNCTUL din imagine:mrgreen: e adevarat ca Adeluța scrie cu mâna stângă și de la dreapta la stânga! deocamdată!😀 sper totuși că va învăța să scrie în stilul ‘normal’ (latin) de la stânga la dreapta… dar cred ca normalitatea și-o stabilește fiecare după cum putem citi în articolul de mai jos citat de pe wikipedia:

Scrierea în alfabetul arab se face de la dreapta la stânga, așadar, invers față de direcția scrierii în alfabetul latin. Invers, dar nu și anormal, căci, dacă veți încerca să faceți orice activitate cu mâna. mișcarea naturală, instinctivă, va fi, de regulă, de la dreapta la stânga. Așadar, am putea spune că direcția scrierii arabe ține de firesc.