Sunt pină (plină) de pupăciiă (pupăcilă)… toată iumea mă pupă! (însemnând mami și cu tati… că despre noi e vorba în textul de față, la ora asta…😀 tocmai ne-am „pupăcilă” de noapte bună :mrgreen:)… inimioaieie se dau cu iuj, când te dai cu iuj și te pupăciiă!😳 nu tebe să fii făiă iujată când te pupăciiă! (după cum se observă nu m-am grabit să o corectez, tocmai că mă amuza tare, drept pentru care a tot dat-o cu „pupăcilă” acesta :D…)

ah, și am uitat să aduc în prim plan noile idei creatoare puse în practică astăzi de Adeluța: valurile mării (Mării Negre probabil😀 că e singura mare pe care a văzut-o și mereu îmi spune că mai vrea la mare, pesemne că i-o fi cam dor și nu-i prea place frigul și iarna) și o floricică pe care singură singurică a compus-o cap-coadă! fără ajutor, fără intervenții, jur pe roșu :D… deodată m-a făcut ea atentă că ia uite ce floricică a făcut! frumoasă, nu?