Mami: – Hai sufla nasucul… ca se aud ceva mucisori acolo dar numai nu ies…
Adela: – Ched ca tebuie cu a’ei’solul! asa ched ca tebuie! 😀 nu o sa imi fie fica de a’ei’sol!

Nu, Adela nu e racita, nu are „productie” de mucisori, doar asa pe scurt am spalat-o pe fata si i-am suflat nasul cat sa nu o gadile ce mai e pe acolo… dar m-a surprins ca mi-a spus tocmai ea de „aerosoli”, ea care se temea putin de sunetul aparatului si mai ales de faptul ca nu am folosit aerosolii de prin octombrie cred.

Adela ‘scrie scrisori’… in urma „traumei” de astazi de la recoltat putin sange pentru niste analize uzuale: 🙂

Stiu ca nu-i bine, dar mi-a facut doamna o injectie, dar nu o sa te doara tare… ai grija de adeluta, multumit?

Stiu ca m-a intepat doamna cu un ac si m-a dulut tale.. si multumesc, multumesc, multumesc, multumesc!

Cu placere, cu catelusul tau…. sa ai ghija de el!

Stiu ca te doale… si o sa ia putin sange… sa ai grija de catelul tau… sa ai grija sa te joci cu el; sa pictezi cu el… sa ii dai vitamina! asta-i tot! gata! 😀

Nu mai mergem sa ne intepe!

Ca e tale ulat acolo! :mrgreen:

