pun acum doar titlul… sa vedeti mai incolo ce discutie am purtat noi azi… merg sa culc gradinareasa si pe urma revin!

am revenit, cam tarziu, dar acum am gasit momentul:

Adela: Mami, cum au apărut bebelușii? Din lemn? (dilema îi apăruse într-o seară când așteptam în mașină și ea a văzut la geamul unui apartament de la etajul 1-2 un bebeluș în brațele cuiva)…
eu: ?!?!?!?!!!!😀
eu: Păi mama bebelușului și cu tatăl bebelușului s-au iubit mult mult mult și a apărut un bebeluș în burtică la mami, apoi mami a fost la spital și doctorul l-a scos afară din burtică. (pe unde, nu m-a întrebat, așa că nu m-am trezit vorbind în plus😀 )

Adela: Mami, stai să-ți espic eu! Mai întâi tebuie să faci bebelușii din lemn (vezi Pinochio😳 ), apoi să-i pictezi, să-i pui în bultică și apoi melgi la doctoi să-i scoată doctoiul…. bebelușiiiiii… DOI!
eu: DOI?
Adela: Da, doi, eu veau un bebeluș băiat și un bebeluș fetiță! Mami, mami… veau să vă pupați toată ziua ca să chească un bebeluș la tine în bultică!!!!!😳:mrgreen:

Adela: Mami, îți mai espic o dată?
eu: profund amețită de râs și ce îi poate genera căp’ șorul zic da!😀

Adela: Păi întâi faci bebelușii din lemn, îi pictezi, îi pui în bultică și mai întâi îi lași să se odihnească un pic! (hopaaa… explicațiile s-au îmbunătățit :D) Asta e! Știiiiiiii?😀

Adevărul e că varianta asta n-o știam! voi o știați?😀