La mulți ani!!! de întâiul Mărtișor (un 1 Martie mai mic așa) a lui 2011!

Astăzi am primit cele mai frumoase mărțișoare! o poezie plină de parfumul primăverii, declarații de iubire de la cei pe care îi iubesc și eu și nu în ultimul rând mărțișorul din imagine (handmade – ‘by Adeluța’ desigur🙂 )

Și din perluțele zilei redau doar două (prima dintre ele se tot repetă de ceva vreme încoace😳 și deocamdată nu se văd rezultatele!):

– Mami, tu când faci tiabă eu mă joc singulă! Și eu tiebuie să am o sulioală ca să mă joc cu ea!
– Și când vrei tu o surioară?
– Acum!😀

– Nicio poveste nu-i amuzantă!
– Nu-i adevărat, toate poveștile de Hans C. Andersen (acestea erau poveștile „incriminate”) sunt interesante!
– Nu tati, astea cred că sunt în engleză!😀

Închei aici poveștile mele de adormit copiii mici și vă las și vouă poezia pe care am primit-o eu astăzi pentru că mie mi-a plăcut foarte mult:

1 Martie

M-au trezit azi-dimineaţă
La fereastra casei mele
Somnoroase păsărele…
Ciripeau pline de viaţă,
Oare, ce-o fi fost cu ele ?!

Dintr-un petec de zăpadă
Clinchet viu de clopoţei…
Un mănunchi de ghiocei
Fǎceau zarvă prin ogradă…
Oare ce-o fi fost cu ei ?!

Dup-un lung şi rece vis,
Alinta bătrânul soare
Un bondar cu-a lui dogoare
Printre ramuri de cais…
Ce se-ntâmplǎ astǎzi oare ?!

Numai freamăt, numai zor,
Căci drăguţa primăvară,
În ie de Mărioară
Mă aşteaptă în pridvor
Să îi prind la inimioară
Cu un bold, ca prima oară,
Semn de dragoste şi dor
…E întâi de Mărţişor!