Astăzi și nu doar astăzi Adeluța mi-a demonstrat o dată în plus că este o fetiță hărnicuță și că nu se dă în lături de la treabă, treabă pe bune, nu așa „joaca de-a treaba”; nu e rău să-și prindă obiceiul acesta de a da o mână de ajutor mereu, așa cum poate și ea conform vârstei bineînțeles… căci în mod sigur o va ajuta în viață (spuse baba!😳 ).

Concret, astăzi eu am fost până afară să ridic o comandă de un tortuleț și când am ajuns acasă fata ștergea tacticoasă mobila!!!! de praf! cu un șervețel de masă umezit (sau udat de-a binelea :D) în paharul ei cu apă de pe masă! bun! am lăudat inițiativa, dar am corectat metoda! plus că am „certat” pe știm noi cine că n-a văzut ce face fiică-sa!😳

Apoi, mai pe după-amiază, frământasem eu să fac două pâinici împletite și câteva plăcințele cu brânză gen păscuțe. Și de bine ce aveam atâtea aluaturi la dospit, mândra mea hop că-mi sare iar în ajutor să facă și ea pâine, să facă și ea plăcințele. Bun, am putut eu să mă opun? Dar decât să se joace ca de multe alte ori cu o bucată de aluat pe post de plastilină și apoi să o vadă gunoiul, de data asta a făcut treaba temeinic. S-a spălat frumușel pe mânuțe după care a putut să-și înfigă gheruțele în aluat să facă pâini (pe măsura ei evident – se vede și-n poză… are ceva îndemânare, nu?😳 ) După pâinici a făcut pauză la plăcințele dar mai târziu iar s-a oferit să mă ajute… întrebându-mă „mami, acum facem sălmăluțe???” (planul meu fiind bineînțeles să învârt astăzi și câteva sărmăluțe pentru că făcusem umplutura mai de dimineață, dar încă nu le pregătisem și foile de varză) e clar că și de data asta Adeluța m-a uimit și m-a amuzat că nu știu cui seamănă așa de harnică😀