Iată că a sosit și vremea Alunelului de grădiniță în versiune absolut originală:

Alulelu’ alulelu’… hai la joc………. Alulelu’ alulelu’…

_______________________________________

Adela:   – Mami, cred că astăzi o să avem tot o zi tristă!
Mama:  – De ce?
Adela:   – Pentru că nu prea-mi place ziua asta… eu tot nu mă joc cu o sulioală; da mami?
Adela:   – E plea impoltant să mă joc cu o sulioală!
Mama:  – Cât de important e să te joci cu o surioară?
Adela:   – Impoltant impoltant!
Mama:  – Dar ce înseamnă important?
Adela:   – Impoltant înseamnă salvale!!! (salvare)😳

_______________________________________

P.S. A rămas să consemnez cum a fost ieri cu cadoul pentru mama… a apărut pe parcursul zilei, de la grădiniță bineînțeles; o felicitare pe care a lipit ea cu mânuțele ei câteva floricele din hârtie și o „zburătoare”😀 frumoasă și felicitarea, dar mai ales încântarea ei că mi-a dăruit-o și mai ales că era foarte mândră că ea a confecționat-o pe alocuri, explicându-mi foarte clar care a fost contribuția ei la acea felicitare.🙂