Poftim la masă!
Am o plită  minunată,
Pot găti ce vrei îndată,
Fără carne, fără praz,
Fără foc și fără gaz.
Fără de nici un tăciune
Am făcut bucate bune.

Și mâncarea e gustoasă,
Hai, vă rog, poftiți la masă.
Stați, că de vă repeziți
Scăunelele-mi trântiți.

Ce?
Sunteți cumva copii?
Nu vedeți că-s jucării?

___________________

Culorile se ceartă

Culorile se ceartă
Că vor să știe bine
Care-i mai importantă
Și nu’ntreabă de nimeni…
Eu le spuuuuuuuun

Soarele e galben!
Verde este frunza
Cerul e albastru
Roșie-i buburuza
Oranj este polenul
Violetă o floare
Indigo fluturașul
Totul e culoare!!!!!!!

___________________

Doctorița mamei

Mă vedeți? Sunt doctoriță!
Am halat și nu rochiță.
Mama mea e mândră tare,
Așa fată nimeni n-are!!
Fac injecții, dau rețete
Și prescriu medicamente.
Și oricui este bolnav
Îi zâmbesc și-i spun: Nu-i grav!
Pacienții mă iubesc
Tuturor le dăruiesc
Pastiluțe colorate
Și bomboane mentolate
Și când pleacă de la mine
Să le fie numai bine!!