Tot azi avem și o perlă nouă… și o boacănă nouă! cum altfel?:mrgreen:

Perla momentului e următoarea: „Mami, dacă dau din cap așa (de la stânga la dreapta), gândirea nu zboară! rămâne acolo în cap… capul e plin de vitamine!”😀 (filosofie grea!!!)

„Tati, vitamina se tlansfolmă în cap?”

Boacăna pe ziua de azi e că a reușit să spargă un vas ceramic în care își ținea ea mândră tare colecția de 1000 de moațe de prins în părul bălai. Vasul rămăsese gol după ce și-a înșirat toate moațele pe masa de călcat jucându-se evident de-a magazinul; până la un moment dat când vasul a devenit minge și s-a dus de-a dura pe masa de calcat până când a aterizat în mii de bucățele pe covor. Partea bună a fost că am mai aspirat covorul și la mijlocul săptămânii!😀

Acum, pe seară, tocmai ce îi povestește tatălui foarte obiectivă cum a spart ea azi o „vază”.
La care tati răspunde plin de prezență de spirit: „și eu când eram mic am spart o vază”…
Adela: „Ia povestește-mi cum a fost?”😀

Așaaa… și evenimentul momentului „3 ani și 9 luni” pe care trebuie să-l consemnez este că Adeluța l-a descoperit pe „R” de vreo săptămână cam. Și e așa simpatică atunci când vorbește cu toate literele inclusiv cu R… bineînțeles că nu e un lucru fantastic în general vorbind, dar pentru mine/noi acum este!😀

cam atât pentru moment… voi reveni zilele acestea cu poze de la Muzeul Satului pentru că în ultima vreme nu prea mai am timp de d’astea!😳