Mamiiiiiiiii……………….. (și se simte cum își înghite cuvintele!)
mi-e doooor…  de tine! 😥

Printre lacrimi și suspine, Adeluța îmi spune înecându-și pe alocuri cuvintele în ele, că îi este atât de dor de mine… vrea să vin la ea, vrea să fie lângă mine și numără mititica zilele și-mi și spune: „mami, mai sunt 2 zile?” și mi se sfâșie inima în două când o aud așa pentru că nu pot să-i dau nici măcar o îmbrățișare! grea e despărțirea asta… deja încep să mă gândesc la soluții care să nu o mai afecteze atât de mult.

Săptămâna trecută îmi spusese că atunci când îi este dor de mine vrea să se uite la ochii mei… 🙂 și după pauza de weekend pe care a avut-o acasă mi-a cerut să-i dau o poză cu mine și cu tati să aibe cu ea acolo la bunici, pentru că ea vrea să ne vadă. Uffff!

Toate ca toate, cât de bune sunt și astfel de experiențe (vacanțele la bunici fără părinți alături), pe mine inima parcă nu mă lasă să o văd așa. Asta e ceea ce simt. Și dacă aș avea altă soluție acum, acum aș lua-o acasă!

