Tocmai ce mi-am lăsat pe canapea niște norme de citit (temă pentru acasă de la serviciu) și Adeluța începe conversația cu mine:
– Mami câte acte ai făcut!😀 – erau multe – (ea știe că nu trebuie să pună mâna pe ‘hârtiile’ mele pentru că acele hârtii nu sunt simple hârtii, ci sunt ‘acte’, adică ceva ‘extrem’ de ‘important’ și nu trebuie să se joace/deseneze/rupă sau mâzgălească pe ele… prin urmare fata e foarte atentă cu ‘actele’ mele și chiar îi place ideea de „a avea acte” drept dovadă următoarea exclamație a fost chiar nostimă:
– Dacă aș avea și eu un serviciu, m-aș bucura de mine!:mrgreen:

________________________________________________

– Mami, cred că strugurelul ăsta ți l-am cumpărat pentru tine! (nu e cea mai corectă exprimare, dar să zicem… avem 4 ani și timp destul să mai învățăm😀 )
– Da? De ce?
– De fapt l-am cumpărat pentru amândouă! (s-a mai gândit ea un pic… are o pasiune pentru ‘rujulețe’ cum i le botez eu… adică strugurelele de la NIVEA… cred că nu mă înșel dacă spun că le are pe toate… toată gama de culori și arome! în total vreo 10 cred)
– Păi cum pentru amândouă, tocmai ai spus că e pentru mine!
– Nu, pentru amândouă! (insistă ea și de data aceasta e fermă în tonalitate)
– Păi până la urmă mi-l lași numai mie sau nu?
– Eeeeeeh! O să-ți cumpăr și ție unul la fel! (acesta despre care tocmai discutam i-l cumpărase nenea unchiulețul în plimbările  de astăzi pe la mall-uri și locuri de joacă)

Nu peste mult timp, rujulețul ‘nostru’ NIVEA se transformase într-un frumos „lipici” cu care a lipit o pagină dintr-un caiet pe care tocmai mă portretizase pe mine cu tot cu ochelari… cu toate ca eu nu port ochelari! atașez poza cu noua mea ‘înfățișare’:mrgreen: și încă o poză cu culcușul de dormit mai nou al Adeluței.😉

Poza cu floricica e cu dedicație pentru tine, Cristina, și pentru Sophie! Dacă am fi fost mai aproape v-aș fi oferit una identică! e tare frumoasă, sper să vă placă măcar poza, cu toate că e la calitatea telefonului meu amărât! La mulți ani încă o dată pentru Sophie!