Dimineata, la prima ora, cu ochii inca lipiti de somn, vine Adela la mine la marginea patului sa-mi spuna un secret:
– Mami, vreau sa vina Matei C. (colegul de clasa) pe la mine (asa cum a mai venit si cea mai buna prietena de la gradinita si cum vrea sa mai vina si actuala prietena de la scoala).
Stau, ma uit la ea si o ascult mai departe, avea inca de spus ceva…
– E dragut, stie raspunsuri si e calm!
– Il iubesc!

🙂🙂🙂🙂🙂

Pret de cateva secunde se face liniste si sta si se uita in ochii mei cautand o reactie. Dupa care eu ii spun „foarte bine”, inteleg ca e un baiat cuminte.
– Da, dar sa nu mai spui la nimeni, nici lui tati, nici mamei lui Matei, nici lui tata lui Matei…😀
– Bine, dar cum vrei sa vina Matei la tine daca nu le spunem parintilor lui? eu nefacand distinctia ce anume sa nu le spunem, am lasat-o pe ea sa vad ce spune mai departe, dar n-a mai spus nimic in acest sens, ci vorbind din nou despre Matei cu o bucurie de parca deja era aici, adauga:
– Ii voi pregati jucarii pentru baieti: lego, masinute… pentru ca a mai fost un baiat (!) la mine acasa si …. Andrei, adauga ea…. si… mi-a spus ca el nu se joaca cu jucarii de fetita.😀

Apoi dupa cateva minute se duce la tati si incepe:
– Tati am doua secrete cu mami!
– Ai doua secrete cu mamiiiii?!!! (usor amuzat dar nearatandu-i si ei)
– Dar bineee, unul ti-l spun si tie, ca doar esti din familie, pot! :))))))
– Il iubesc pe Matei C.!😀 o asculta pe doamna, stie raspunsurile, scrie frumos cifrele…
– Aham… deci iti place de el ca e destept!
– Daaaaaa si calm! cazand cu privirea parca in visare.🙂

Ei poftim, am notat in calendar ziua de 1 decembrie 2013!😉